Szkolenia wyjazdowe i stacjonarne z języka niemieckiego


Idź do treści

Prowadzenie prezentacji po niemiecku



Grupa docelowa: dorośli
Poziom językowy: B2 (min. po 3 latach nauki)
Czas: 12h/24h


Jeśli państwo musieli lub mają w planach prezentować swoją firmę, jej osiągnięcia lub produkty, to szkolenie jest specjalnie dla Państwa. Szkolenie bazuje na rozmowach prezentujących produkty i usługi na targach, ponieważ właśnie tam najważniejszą rzeczą jest przekazywanie informacji o przedsiębiorstwie, produktach i usługach odwiedzającym targi, innym firmom i partnerom, jak i efektywne wykorzystanie nawiązywanych kontaktów po targach. Skorzystajcie Państwo z okazji, aby znakomicie przygotować się do prezentacji i znakomicie prezentować na targach swoją firmę.
Teksty i porady pochodzą ze specjalistycznych fachowych książek i czasopism. Praktyczne przykłady i scenariusze rozmów zostały opracowane przez niemieckich specjalistów od prezentacji.

Dzięki szkoleniu będą Państwo mogli:

polepszyć umiejętność zbierania informacji o przedsiębiorstwie, produktach i usługach i ich zaprezentowania, wytrenować jednocześnie zwroty, które potrzebne są do prezentacji: Jak zagadnę potencjalnego klienta? Jakie podejmę ustalenia? itd., potrafić rozpoznać uwarunkowane kulturowo sposoby zachowania i oczekiwania Państwa niemieckojęzycznych partnerów handlowych









1. Przekazywanie i zdobywanie informacji o przedsiębiorstwach, produktach i usługach

1.1 Kontakty z niemieckojęzycznymi partnerami
1.2 Przedstawianie samego siebie i swoje przedsiębiorstwo
1.3 Prezentowanie swojej firmy
1.4 Prezentowanie produktów i usług

2. Przed targami: Planowanie uczestnictwa w targach, jako gość lub wystawca

2.1 Wyjaśnienie celów uczestnictwa w targach
2.2 Zbieranie informacji o produktach, jako gość na targach
2.3 Informowanie o produktach, jako wystawca
2.4 Przygotowanie do nawiązywania kontaktów

3. Na targach: prowadzenie rozmów
3.1 Prowadzenie rozmów informacyjnych
3.2 Prowadzenie rozmów doradczych

4 Na targach: utrzymywanie kontaktów
4.1 Poznawanie kolegów z innych przedsiębiorstw
4.2 Rozmowy z partnerami handlowymi

5 Po targach
5.1 Przygotowanie kontaktów po targach
5.2 Kontakt telefoniczny po targach



Początek sukcesu | Uniwersalne szkolenia | Prowadzenie negocjacji po niemiecku | Prowadzenie narad, spotkań i zebrań po niemiecku | Komunikacja międzykulturowa po niemiecku | Prowadzenie rozmow przez telefon i w biurze po niemiecku | Prowadzenie prezentacji po niemiecku | Korespondecja biurowa po niemiecku | Wykładowca niemieckiego | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego