Szkolenia wyjazdowe i stacjonarne z języka niemieckiego


Idź do treści

Prowadzenie negocjacji po niemiecku



Grupa docelowa: dorośli
Poziom językowy: B2 (min. po 3 latach nauki)
Czas: 12h/24h


Jeśli do obowiązków Państwa lub Państwa współpracowników należy lub należało prowadzenie negocjacji w języku niemieckim z partnerami wewnętrznymi lub zewnętrznymi, to niniejszy kurs jest idealny dla Państwa. Dzięki niemu będziecie Państwo mogli osiągać bezproblemowo cele negocjacyjne i zdobędą Państwo pewność i płynność w negocjacjach po niemiecku. Oprócz wiedzy praktycznej przekażemy Państwu za pomocą podręczników fachowych i czasopism branżowych ważne strategie służące do prowadzenia negocjacji, jak zaprezentujemy gotowe zwroty fachowe i wyrażenia. Studia przypadków i oryginalne nagrania audio umożliwią Państwu efektywne przygotowanie do negocjacji i praktyczny trening oparty o Państwa doświadczenia zawodowe. Podczas szkolenia poznają Państwo również rozmaite oczekiwania partnerów niemieckojęzycznych dotyczące formy i stylu negocjacji.

Dzięki szkoleniu m.in.:
poznacie Państwo jak prowadzić nieformalne negocjacje zawodowe z kolegami z pracy, negocjacje pomiędzy pracownikami a kierownictwem i formalne negocjacje np. pomiędzy producentem a klientami lub partnerami biznesowymi







1. Negocjacje w czynnościach służbowych
1.1 Sytuacje negocjacyjne
1.2 Trudności w negocjacjach

2. Negocjacje ustaleń z kolegami z pracy
2.1 Przygotowanie negocjacji na temat ustaleń wewnątrzfirmowych
2.2 Prowadzenie negocjacji na tematy wewnątrzfirmowe

3. Negocjacje pomiędzy przełożonymi a współpracownikami
3.1 Określenie strategii rozmów negocjacyjnych
3.2 Przygotowanie negocjacji na temat zmian wewnątrzfirmowych
3.3 Przeprowadzanie negocjacji na temat zmian wewnątrzfirmowych
3.4 Ocena prowadzenia negocjacji i ich wyników

4. Negocjacje z klientami lub dostawcami na temat zleceń
4.1 Przygotowywanie negocjacji pomiędzy dostawcami/producentami i klientami
4.2 Negocjacje na temat oferty
4.3 Ocena prowadzenia negocjacji i ich wyników
4.4 Negocjacje z klientami i dostawcami własnego przedsiębiorstwa
4.5 Potwierdzanie terminów przez maila

5. Negocjacje z partnerami biznesowymi na temat form współpracy
5.1 Przygotowywanie i przeprowadzanie negocjacji pomiędzy partnerami biznesowymi
5.2 Ocena przeprowadzania negocjacji i ich wyników i stylu
5.3 Negocjacje z partnerami handlowymi własnego przedsiębiorstwa


Początek sukcesu | Uniwersalne szkolenia | Prowadzenie negocjacji po niemiecku | Prowadzenie narad, spotkań i zebrań po niemiecku | Komunikacja międzykulturowa po niemiecku | Prowadzenie rozmow przez telefon i w biurze po niemiecku | Prowadzenie prezentacji po niemiecku | Korespondecja biurowa po niemiecku | Wykładowca niemieckiego | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego