Szkolenia wyjazdowe i stacjonarne z języka niemieckiego


Idź do treści

Prowadzenie rozmow przez telefon i w biurze po niemiecku





Grupa docelowa: dorośli
Poziom językowy: B2 (min. po 3 latach nauki)
Czas: 12h/24h


Jeśli Państwo posiadają kontakt z niemieckojęzycznymi klientami, partnerami biznesowymi lub kolegami i przełożonymi w firmie lub jej filiach zagranicznych, to szkolenie jest specjalnie dla Państwa. Szkolenie pozwala ulepszyć państwa zdolności komunikacyjne, omijać nieporozumienia, stworzyć pozytywny klimat i osiągać postawione w rozmowie cele. Szczególnie szkolenie polecane jest dla pracowników sekretariatu i asystentów kierownictwa i dla wszystkich, których zadania polegają na pośredniczeniu w przekazywaniu informacji, planowaniu i uzgadnianiu terminów lub witaniu gości. Za pomocą studiów przypadków, sytuacji typowych i porad praktycznych z literatury fachowej przekażemy Państwu przydatne strategie i techniki prowadzenia rozmów i redagowania krótkich maili i faksów, jak i przedstawimy wiele przydatnych formuł i tekstów. Trenujemy komunikacje w sytuacjach wziętych z życia zawodowego na podstawie scenariuszy rozmów i nagrań dźwiękowych.

Dzięki szkoleniu będą Państwo mogli:

powitać gości odwiedzających przedsiębiorstwo, prowadzić typowe rozmowy telefoniczne, porozumiewać się z przełożonymi, współpracownikami, klientami i partnerami handlowymi, ustalać terminy








1. Środowisko firmowe
1.1 Przedsiębiorstwo, działy, czynności
1.2 Kontakty z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi

2. Rutynowe rozmowy z kolegami z pracy, względnie pomiędzy pracownikami a przełożonymi
2.1 Poznawanie kolegów i koleżanek z pracy
2.2 Odnoszenie się do zapytań i spraw pracowniczych
2.3 Planowanie i omawianie terminów i zadań z przełożonymi

3. Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z przełożonymi i współpracownikami
3.1 Specyfika komunikacji telefonicznej
3.2 Dyktowanie lub notowanie numerów telefonów
3.3 Odbieranie telefonów, odpowiedzi przez telefon lub przekazywanie rozmów

4. Odbieranie telefonów od klientów, dostawców, partnerów biznesowych
4.1 Przedstawianie się i powitanie przez telefon
4.2 Odbieranie telefonów do przełożonych i przekierowywanie ich
4.3 Przekierowywanie telefonów do poszczególnych osób
4.4 Ustalanie terminów
4.5 Potwierdzanie terminów przez maila
4.6 Odpowiedzi na telefony reklamacyjne

5. Dzwonienie do klientów, dostawców, partnerów biznesowych
5.1 Przygotowanie informacji do rozmów
5.2 Zostawianie i odsłuchiwanie wiadomości na poczcie głosowej
5.3 Ustalanie terminów
5.4 Składanie zamówień i rezerwacji przez telefon
5.5 Przypominanie o ustalonych sprawach


Początek sukcesu | Szkolenia dla firm | Prowadzenie negocjacji po niemiecku | Prowadzenie narad, spotkań i zebrań po niemiecku | Komunikacja międzykulturowa po niemiecku | Prowadzenie rozmow przez telefon i w biurze po niemiecku | Prowadzenie prezentacji po niemiecku | Korespondecja biurowa po niemiecku | Wykładowca niemieckiego | Opinie | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego